REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO www.boska-sklep.pl
§ WSTĘP
1. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym Nabywców,
ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę pod adresem internetowym
www.boska-sklep.pl
2. Regulamin udostępnia Sprzedawca na stronie internetowej sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści
w każdym czasie.
3. Podstawę prawną niniejszego Regulaminu stanowią w szczególności:
3.1. ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
3.2. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną
(DZ. U. z 2002 r., Nr 144, poz. 1204 ze zmianami).
3.3. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r., Nr 15, poz. 93
ze zmianami).
3.4. Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827).
§ DEFINICJE
1. Sprzedawca – „M3 Monika Migacz” z siedzibą w Naszacowice 115 A, 33-386 Podegrodzie, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 7343398365,
który prowadząc działalność gospodarczą dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług.
2. Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Użytkownikom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług, dostępny w domenie internetowej: www.boska-sklep.pl
3. Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu.
4. Nabywca – Użytkownik, który zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług w ramach Sklepu.
5. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających
z Regulaminu pomiędzy Nabywcą a Sprzedawcą, której przedmiotem jest sprzedaż rzeczy na rzecz Nabywcy.
6. Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Nabywcą a Sprzedawcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę usługi lub usług na rzecz Nabywcy.
7. Umowa – obejmuje Umowę o świadczenie usług oraz Umowę sprzedaży.
8. Zwrot – odstąpienie od umowy zgłoszone Sprzedawcy nie później niż 14 dni od otrzymania zakupionego Towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
9. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu.
10. Towar – rzecz ruchoma obejmująca asortyment udostępniony przez Sprzedawcę
w Sklepie internetowym.
11. Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy, opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów.
12. Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych
od pracy w Polsce.
13. Kodeks cywilny – polska ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
§ OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU
1. Użytkownik będący osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych.
2. Użytkownik, który nie jest osobą fizyczną może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem osób upoważnionych do działania w jego imieniu, z uwzględnieniem postanowień zamieszczonych w sekcji REJESTRACJA W SKLEPIE, w punkcie 4.
3. Użytkownik może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń, które komunikują się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej.
4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawdziwych, nieaktualnych lub niepełnych danych
w formularzach, o których mowa w sekcji REJESTRACJA W SKLEPIE, w punkcie 2 i 3 oraz nieprzestrzeganiem przez Użytkownika warunków Regulaminu. Dane podawane przez Użytkownika nie mogą naruszać przepisów aktualnie obowiązującego prawa oraz dóbr osobistych i praw osób trzecich.
5. Wykorzystywanie przez Użytkownika nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy. Użytkownik jest zobowiązany do nieujawniania osobom trzecim swojego hasła dostępu oraz loginu, wykorzystywanych do logowania w Sklepie.
6. Korzystając ze Sklepu Klient zobowiązany jest do zapoznania się z treścią Regulaminu.
7. Poprzez złożenie Zamówienia Zamawiający akceptuje postanowienia Regulaminu.
8. Klient oświadcza, że poprzez Rejestrację wyraża zgodę na przetwarzanie jego Danych osobowych w zakresie niezbędnym do korzystania ze Sklepu.
§ REJESTRACJA W SKLEPIE
1. Użytkownicy mają możliwość:
a) korzystania ze Sklepu, w tym zawierania Umów, bez konieczności dokonywania rejestracji
b) korzystania ze Sklepu, w tym zawierania Umów, po uprzedniej rejestracji
2. Zawarcie Umowy bez uprzedniej rejestracji w Sklepie jest możliwe, z zastrzeżeniem opisanych poniżej postanowień Regulaminu:
a) prawidłowym wypełnieniu elektronicznego formularza internetowego dostępnego
na stronie internetowej Sklepu poprzez podanie wymaganych danych
b) akceptacji Regulaminu
3. W przypadku osoby prawnej oraz jednostki organizacyjnej nieposiadającej osobowości prawnej, rejestracji w Sklepie oraz wszystkich innych czynności tego podmiotu w Sklepie, może dokonać wyłącznie ta osoba, która jest uprawomocniona do dokonywania w imieniu tego podmiotu wszystkich czynności, które związane są
z korzystaniem ze Sklepu (w tym rejestracji) oraz do wykonywania wszelkich praw
i obowiązków tego podmiotu jako Użytkownika (w tym Nabywcy).
4. Sprzedawca może żądać uwiarygodnienia danych Użytkownika poprzez przesłanie
do Sprzedawcy wymaganych dokumentów. W przypadku aktualizacji danych Użytkownika Sprzedawca również może żądać uwiarygodnienia danych Użytkownika poprzez przesłanie do Sprzedawcy wymaganych dokumentów.
5. W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek zmiany danych Użytkownika podanych
w procesie rejestracji, Użytkownik winien je zaktualizować przed zawarciem kolejnej Umowy, korzystając z odpowiedniego formularza dostępnego w Sklepie.
6. Z chwilą rejestracji, w Sklepie jest tworzone konto Użytkownika, które stanowi zbiór zasobów, w którym gromadzone są informacje na temat Użytkownika oraz informacje
o jego działaniach w ramach Sklepu w związku z zawieranymi Umowami.
W ramach swojego konta Użytkownik ma m.in. dostęp do historii swoich zamówień oraz do bieżącego stanu swoich Zamówień w Sklepie.
§ SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY
1. Użytkownik ma możliwość dokonywania zamówień w Sklepie przez 24 godziny/7 dni w tygodniu/365 dni w roku z zastrzeżeniem pozostałych postanowień Regulaminu,
w szczególności postanowień dotyczących przerw technicznych.
2. Bezpośrednio przed złożeniem zamówienia, Użytkownik umieszcza w koszyku wirtualnym wybrany towar lub usługę, które zamierza nabyć. Wirtualny koszyk jest narzędziem, który umożliwiają Użytkownikowi agregację wybranych towarów/usług przed ich zakupem, dokładne przeliczanie wartości towarów/usług które zostały zgromadzone w koszyku, oraz przeliczanie kosztów związanych z dostawą.
Podczas dokonywania wyboru towarów/usług Użytkownik może w dowolny sposób zarządzać zawartością koszyka poprzez dodawanie do koszyka lub usuwanie z koszyka kolejnych towarów/usług.
3. Po ostatecznym wyborze towarów/usług które zostały przeznaczone do zakupu, Użytkownik zostaje skierowany do formularza internetowego, który służy do składania zamówień w Sklepie. Formularz składania zamówienia może być złożony z formularzy składowych, służących do określenia:
a) adresu dostawy
b) sposobu dostawy
c) sposobu dokonania płatności za towar/usługę
Zamówiony towar/usługa będzie dostarczona pod wskazany adres, zgodnie
z postanowieniami niniejszego ustępu.
4. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną przez Użytkownika. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu).
W przypadku gdy Sprzedawca stwierdzi, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, poinformuje o tym fakcie Użytkownika.
5. Po złożeniu prawidłowego zamówienia, Sprzedawca przesyła niezwłocznie Użytkownikowi informację o przyjęciu zamówienia (przyjęcie oferty) na adres poczty elektronicznej (e-mail) podany przy składaniu zamówienia lub podczas rejestracji. Umowa zostaje zawarta z chwilą przesłania Użytkownikowi przez Sprzedawcę informacji o przyjęciu zamówienia.
6. Jeśli po złożeniu prawidłowego zamówienia Użytkownik chciałby jednak przed dokonaniem płatności wycofać się z zakupu t.j. skorzystać z możliwości anulowania zamówienia, musi skontaktować się w tej sprawie z Nabywcą drogą mailową lub telefonicznie.
7. W przypadku Umowy o świadczenie usług Sprzedawca powiadomi Nabywcę
o minimalnym okresie, na jaki ma być zawarta Umowa, jeśli dotyczyć ona będzie świadczenia ciągłego lub okresowego.
8. Poprzez kliknięcie ikony „zamówienie” Klient akceptuje warunki sprzedaży, właściwości oraz cenę Towaru i zobowiązuje się do zapłaty Ceny oraz Kosztów dostawy.
9. W przypadku złożenia Zamówienia zastosowanie znajdują przepisy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
10. Oferta Sklepu nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
Klient przyjmuje do wiadomości, iż zamówiony przez niego Towar może być niedostępny w chwili złożenia Zamówienia, co może mieć wpływ na realizację Zamówienia.
11. W przypadku niedostępności zamówionego Towaru w Sklepie, Klient zostanie poinformowany o ewentualnym terminie dostępności lub zostanie mu zaproponowany Towar alternatywny.
12. W przypadku trwałej niedostępności Towaru i nie zaakceptowania przez Klienta Towaru alternatywnego, Klient uzyskuje zwrot uiszczonej należności i tym samym zrzeka się wszelkich innych roszczeń wobec Sklepu związanych z niemożnością realizacji Zamówienia.
§ ZAPŁATA CENY
1. Płatności za nabyte w Sklepie internetowym przez Nabywcę towary lub zamówione usługi (cena oraz koszty dostawy) dokonywane są za pomocą narzędzi płatniczych udostępnianych w Sklepie oraz na zasadach, które określa Sprzedawca.
2. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów
i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów.
Koszty dostawy towaru/usługi do Użytkownika podane są odrębnie.
3. Użytkownik dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi według cen oraz wysokości kosztów dostawy, które obowiązują w chwili złożenia zamówienia.
Wysokość kosztów dostawy uzależniona jest od sposobu dostawy, który został wybrany przez Użytkownika.
4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych.
§ DOSTAWA
1. Dostawa następuje na adres, który został wskazany przez Nabywcę.
2. Jeżeli Sprzedawca nie może wykonać świadczenia o właściwościach indywidualnie zamówionych przez Nabywcę z powodu przejściowej niemożności jego spełnienia, Sprzedawca może za zgodą Nabywcy spełnić świadczenie zastępcze, które odpowiada tej samej jakości i przeznaczeniu oraz za tę samą cenę lub wynagrodzenie lub w inny ustalony przez strony sposób.
3. Sprzedawca nie odpowiada za niedostarczenie towaru z przyczyn leżących po stronie Nabywcy – np. wskutek wskazania nieprawidłowego adresu dostawy. W takiej sytuacji koszty niewłaściwej dostawy ponosi Nabywca, Sprzedawca natomiast umożliwi Nabywcy w miarę możliwości ponowne wysłanie lub odbiór osobisty towaru ze wskazanego miejsca np. siedziby Sprzedawcy, chyba że strony uzgodnią inny sposób przekazania Nabywcy towaru.
4. Dostawa Towarów odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, do wybranych krajów na terenie Unii Europejskiej oraz Irlandii Północnej, za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz firmy kurierskiej.
5. Koszty dostawy Towaru za granicę uzależnione są od kraju Dostawy.
6. Podczas odbioru Towaru Klient zobowiązany jest sprawdzić, czy Towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu oraz sprawdzić, czy dostarczony Towar jest zgodny z opisem Zamówienia. Brak zastrzeżeń co do stanu przesyłki Klient potwierdza własnoręcznym podpisem składanym wobec kuriera.
7. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń, niekompletności lub innych wad Towaru Klient posiada prawo złożenia reklamacji w trybie określonym w § Regulaminu
8. Dostawa Towaru odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
9. Dostawa Towaru odbywa się w miejsce określone w Zamówieniu.
10. W przypadku Zamówień kilku Towarów pochodzących od różnych producentów mogą one być realizowane w osobnych partiach.
11.Czas realizacji zamówienia wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w szczególnych przypadkach.
W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem lub kartą płatniczą, czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
12. Pełna lista metod dostawy:
Przesyłki wysyłamy za pośrednictwem:
1. Usługi Kurierskiej Poczta Polska - Eko Pocztex:
a) opcja KURIER (Pocztex Kurier pod adres)- 9.90 zł
b) opcja PUNKT (Odbiór w Punkcie) - 8.90 zł
c) opcja AUTOMAT (automat pocztowy)- 8.90 zł
Pocztex udostępnia ponad 17 000 lokalizacji: placówki pocztowe, sklepy (m.in. Żabka, Biedronka, ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum, Groszek, Arhelan), Automaty.
Przesyłki czekają na odbiór 7 dni w punktach odbioru, 3 dni w Automatach.
d) Kurier Poczty Polskiej (za pobraniem) - 14.90 zł
Wybierając tę formę płatności za towar płacą Państwo w momencie otrzymania przesyłki. Pieniądze są przekazywane kurierowi.
2. Usługi Kurierskiej InPost:
a) InPost Paczkomaty 13.50 zł
(prosimy w uwagach do zamówienia o podanie docelowego adresu lub symbolu Paczkomatu)
b) InPost Kurier(dostawa pod wskazany adres) 17.50 zł
3. Odbiór Osobisty:
Płatność tylko gotówką, bez dodatkowych kosztów
ODBIÓR OSOBISTY tylko po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym
możliwy w godzinach 9-17 w dni robocze pod adresem:
Naszacowice 115A
33-386 Podegrodzie
tel: 508986314
§ ODSTAPIENIE OD UMOWY, ZWROT
1. Nabywca ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni
od dnia, w którym Nabywca wszedł w posiadanie zakupionego Towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Nabywcę weszła w posiadanie rzeczy.
2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Nabywca musi poinformować Sprzedawce, to jest:
Biuro Obsługi Klienta +48 508 986 314
Adres poczty elektronicznej boska.sklep@gmail.com
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia, na przykład przez pismo wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: boska.sklep@gmail.com lub pismo wysłane pocztą na adres:
M3 Monika Migacz
Naszacowice 115A
33-386 Podegrodzie
Z dopiskiem "zwrot".
3. Nabywca może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
4. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy wystarczy, aby Nabywca wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
5. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sprzedawca zobowiązuje się do zwrotu Nabywcy wszystkich otrzymanych od Nabywcy płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Nabywcę sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Nabywcy
o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.
6. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Nabywcę w pierwotnej transakcji, chyba że Nabywca wyrazi zgodę na inne rozwiązanie, w każdym przypadku Nabywca nie poniesie żadnych opłat
w związku z tym zwrotem.
7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Towar należy odesłać lub przekazać Sprzedawcy niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Nabywca poinformował o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Nabywca odeśle rzecz przed upływem terminu
14 dni na adres:
M3 Monika Migacz
Naszacowice 115A
33-386 Podegrodzie
Z dopiskiem "zwrot".
9. Nabywca będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Ze względu na gabaryty i wagę towaru, w przypadku odstąpienia od umowy odesłanie towaru może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztą.
10. Nabywca ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające
z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
11. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów Nabywca powinien obchodzić się z towarami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie.
12. Zmniejszenie wartości towaru może polegać w szczególności na konieczności uiszczenia kosztów czyszczenia i naprawy, o ile towar nie może być już oferowany jako nowy, czy też na obiektywnie uzasadnionej utracie dochodu przez Sprzedawcę, która jest związana ze sprzedażą zwróconego towaru jako towaru używanego.
13. Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz pouczenie o prawach Konsumenta do odstąpienia od umowy stanową załączniki do niniejszego Regulaminu (FORMULARZ ZWROTU TOWARU).
14. W przypadku towarów personalizowanych (z grawerem itp.), Klient nie ma możliwości odstąpienia od umowy zgodnie z pkt. 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
§ Reklamacje
1. Zasady reklamacji z tytułu gwarancji i rękojmi
a) Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Towar bez wad, będący przedmiotem umowy.
b) Odpowiedzialność z tytułu rękojmi obejmuje wady fizyczne, istniejące w chwili nabycia lub wynikłe z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej – przez 24 miesiące.
c) Gwarancja nie wyłącza uprawnień Nabywcy z tytułu rękojmi za wady.
d) Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności, jeżeli Nabywca wiedział o wadzie przy zawieraniu umowy.
e) Nabywcy przysługuje prawo do reklamacji w przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności z umową.
f) Zaleca się zgłoszenie reklamacji poprzez wypełnienie protokołu reklamacyjnego lub innej formy opisu reklamacji.
g) W razie wadliwego Produktu, Nabywca może być zobowiązany na koszt Sprzedawcy dostarczyć rzecz do miejsca określonego w umowie.
h) Nabywca może żądać obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy w przypadku wad. Ograniczenie nie dotyczy, jeżeli wada była już naprawiana lub rzecz wymieniona.
i) Sprzedawca rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki i poinformuje Nabywcę o jej stanie w ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia.
j) Po uwzględnieniu reklamacji, Sprzedawca zwróci Nabywcy koszty związane
z reklamacją.
k) Reklamacje realizowane są za pośrednictwem PROTOKOŁU REKLAMACYJNEGO. Klient może określić podstawę złożenia reklamacji w opisie (rękojmia lub gwarancja).
W przypadku nieuwzględnienia podstawy reklamacji, Sprzedawca jako podstawę reklamacji przyjmuje gwarancję.
§ OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Nabywcę podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej
w Sklepie polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą
w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
1. Celem przetwarzania danych przez Sprzedawcę, podanych przez Nabywcę w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
a) umowa lub działania podejmowane na żądanie Nabywcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust.1 lit. b RODO),
b) ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością
(art. 6 ust. 1 lit. c RODO)
c) prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych
w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
2. Podanie danych przez Nabywcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne
do zawarcia umowy. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy w Sklepie.
3. Dane Nabywcy podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
a) przestanie obowiązywać umowa zawarta między Nabywcą a Sprzedawcą;
b) na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Nabywcy
c) ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Nabywcę lub Sprzedawcę, związanych z umową zawartą przez Sklep w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
e) w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku.
4. Nabywcy przysługuje prawo żądania:
a) dostępu do swoich danych osobowych,
b) ich sprostowania,
c) usunięcia,
d) ograniczenia przetwarzania,
e) przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
f) wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Nabywcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez Sprzedawcę).
5. W celu realizacji swoich praw, Nabywca powinien skontaktować się ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu danych z § Regulaminu.
6. W przypadku gdy Nabywca uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie
z prawem, może złożyć skargę do organu właściwego dla ochrony danych osobowych. W Polsce jest nim Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych
7. Dane związane z realizacją umowy będą przekazywane na podstawie umowy powierzenia firmom dostarczającym infrastrukturę informatyczną np. w celu prowadzenia korespondencji email pomiędzy stronami umowy lub świadczącym usługi informatyczne np. serwisowanie komputerów lub serwerów, na których zlokalizowane są Państwa dane. Dodatkowo Dane będą przekazane firmie świadczącej na naszą rzecz usługi księgowe i transportowe.
Dane Państwa będą przetwarzane przez:
Okres 2 lat w zakresie niezbędnym do wykonania prawa rękojmi - dane przekazane podczas składania zamówień;
Okres pełnych 5 lat kalendarzowych w przypadku danych przekazanych nam w celach rachunkowych;
Okres świadczenia usługi Konta użytkownika w przypadku danych przekazanych nam podczas zakładania konta.
§ BONY UPOMINKOWE
1. Bon upominkowy (przedpłacony) umożliwia dokonania zakupów w sklepie internetowym boska-sklep.pl po wpisaniu numeru seryjnego bonu w uwagach do zamówienia.
2. Bon ważny jest przez 6 miesiące od czasu jego zakupu.
3. Bon upominkowy wysyłamy w eleganckiej kopercie pod wskazany adres.
4. Bon upominkowy można wykorzystać na dowolne produkty opiewające na kwotę, która widnieje na karcie.
5. Bon upominkowy przy jego realizacji nie obejmuje kosztów wysyłki (Poczta Polska - list polecony priorytet)
6. Klient przekazuje bon dowolnemu Obdarowanemu - może z niego także skorzystać osobiście.
7. W przypadku niewykorzystania bonu przez Obdarowanego w terminie jego ważności - Klientowi nie przysługuje zwrot środków.
8. Zakup bonu jest równoznaczny z akceptacją Regulaminu, rozumie jego treść,
nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń i zobowiązuje się go przestrzegać.
9. Bon obejmuje cały asortyment w sklepie, z możliwością zamówienia indywidualnego opiewającego na kwotę z podarowanej karty. Przy zamówieniach przekraczających kwotę z kart, regulujecie tylko różnicę wynikającą z zamówienia.
Nie ma możliwości wymiany Bonu na gotówkę oraz zwrotu nie wykorzystanej kwoty.
10. Wydanie Bonu nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług (VAT) w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa podatkowego.
§ KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
1. Adres pocztowy: Naszacowice 115A, 33-386 Podegrodzie
2. Adres e-mail: boska.sklep@gmail.com
3. Telefon: 508 986 314
4. Koszt połączenia telefonicznego lub transmisji danych wykonywanych przez Nabywcę wynika z podstawowej taryfy operatora telekomunikacyjnego lub dostawcy usług internetowych, z którego usług korzysta. Sprzedawca zwraca uwagę, że koszt połączenia międzynarodowego lub międzynarodowej transmisji danych może być wyższy niż koszt połączenia lub transmisji krajowej – w zależności od taryfy przyjętej przez operatora telekomunikacyjnego lub dostawcę usług internetowych, z usług którego korzysta Kupujący.
§ WYMOGI TECHNICZNE
1. Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
• urządzenie z dostępem do Internetu
• przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript oraz pliki cookies.
2. Dla złożenia zamówienia w Sklepie, poza wymogami określonymi w ust. 1, niezbędne jest aktywne konto e-mail.
§ PRZERWY TECHNICZNE
1. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak dostępu do Sklepu spowodowany czynnikami o charakterze siły wyższej.
2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerw w dostępie do Sklepu spowodowanych jego technicznym serwisem, pracami konserwacyjnymi lub pracami nad polepszeniem funkcjonalności Sklepu. Jednocześnie Sprzedawca zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby wspomniane przerwy odbywały się w godzinach nocnych i trwały jak najkrócej.
§ INFORMACJA O PLIKACH COOKIES
Nasz portal korzysta z informacji zapisanych za pomocą plików cookies, które pozwalają na zwiększenie Twojej wygody. Z plików cookies mogą także korzystać firmy, które współpracują z nami. W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Dla wygody Użytkownika założyliśmy, że zgadzasz się z tym faktem,
ale zawsze może wyłączyć tę opcję w ustawieniach swojej przeglądarki. Korzystanie
z naszego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci komputera. Więcej informacji można znaleźć na stronie Wszystko o ciasteczkach.
Dowiedz się więcej jak działają ciasteczka i sprawdź, do czego one służą.
Odwiedź stronę należącą do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska: www.wszystkoociasteczkach.pl
§ POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu.
Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu w odniesieniu do Sklepu, w którym to dochodzi do zawierania Umowy sprzedaży lub Umowy o świadczenie usług (o charakterze jednorazowym).
2. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu. W przypadku zawierania Umów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, po wejściu w życie zmienionego Regulaminu, Nabywca zostanie poproszony o zaakceptowanie nowego Regulaminu.
3. W przypadku braku akceptacji treści nowego Regulaminu, Użytkownik ma możliwość rozwiązania Umowy o świadczenie usług o charakterze ciągłym lub okresowym.
4. Jeżeli usługa o charakterze okresowym wygasa w trakcie okresu wypowiedzenia Umowy, Umowa ulega rozwiązaniu w tym momencie i nie ulega przedłużeniu na kolejny okres.
5. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego polskiego prawa, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy
o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.
6. Wszelkie spory pomiędzy stronami rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny.